filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
We wanted show our love for our mother at her funeral and we ordered a large spray for the funeral. I was absolutely shocked and devastated and embarrassed as to what I received. 90% of all the flowers looked half dead. They were discolored and were drooping. Luckily...
Read more
1StopCares
1StopCares

Mary, I am so sorry no one has gotten back to you, that is extremely unacceptable. The flowers in the pictures above should of never been delivered for a funeral.I tried pulli...

1.0
#1279407
Reply to reviews
I ordered flowers this last Sunday to be delivered the next day, Monday, May 21st at a family members house due to a death in the family. The online ordering process was quick and easy, and since it was so convenient I had no issue paying the $17 service charge. A few...
Read more
1StopCares
1StopCares

I am so sorry and embarrassed that you had to go through this experience with us, especially when the flowers were for a funeral. All occasions are special occasions but a Fun...

3.0
#1264002
Reply to reviews
This company is a scam, they assured me flowers would be delivered to my wife’s job on our anniversary day by 5pm. There website doesn’t truly allow you to track your delivery because they are a third party and use other companies supposedly. They can’t get in contact...
Read more
1StopCares
1StopCares

I am so sorry that you had to go through all of that. I would be beyond frustrated if I were in your shoes. You should of never had to reach out to us so many times, and to ne...

#1259279
Reply to reviews
Apparently 1 Stop Florist is the only flower company that doesn’t deliver flowers on Mother’s Day. Received an email the day before Mothers Day stating that they will not be able to make the delivery on that specified day. Great! Said they’ll deliver them the day...
Read more
1StopCares
1StopCares

I am so sorry, we let you down so many times. You are right we should of been armed with all information the first time we reached out to you, instead of it turning into a few...

1.0
#1256049
Reply to reviews
These people are liars there delivery confirmations are a lie. They seem to be totally unwilling to either fix it or refund the cost. Had to use the credit card company to stop payment. This is a company that is in the rip off business
Read more
1StopCares
1StopCares

I am so sorry about any issue's that happened with your order. Im not sure why we are not refunding for you, we do offer a customer satisfaction and if you were not happy we s...

#1255371
Reply to reviews
9:30 this morning May 11th 2018 I ordered some that came with the $79 one of the employees took my order asked me when did I want to flowers to get sent off I said as soon as possible which I'm thinking came out to 20 bucks or $29 cuz it usually cost me $14 to $10 for...
Read more
1StopCares
1StopCares

I am so sorry, you are absolutey correct when you called to place your order with one of my co-workers, they should of said something about it being Mothers day, and that ther...

#1253594
Reply to reviews
Don't order from this company - the worst experience - ordered flowers all the way from Australia and they were NOT delivered to my friend - DISGUSTING customer service! absolutely ruined the occasion. 8pm in NYC the whole day has gone by and my friend has not even...
Read more
1StopCares
1StopCares

O my goodness. I am so so sorry to hear that this happened. This is not how we want to run our business at all. I appreciate you bringing it to my attention. Please send me an...

1.0
I didn't like
  • Unwilling to rectify the issue
  • Inability to make it better
  • Lack of response from customer service
#1252043
Reply to reviews
1stop Florists - Extremely Unhappy
1stop Florists - Extremely Unhappy
I will never use this service again. What I ordered (and it was overpriced) is not at all what was delivered. I have contacted them twice and no on will respond. The flowers in the arrangement were lacking (from the picture on their website) and they were also drooping...
Read more
1StopCares
1StopCares

I'm so sorry to see this experience was a letdown. This is unacceptable to us and not at all how we'd want you to feel when sending flowers! I would love to help make this rig...

Anonymous
Anonymous

Thank you for your wonderful website. I did forward a copy of my complaint to them. I received a response within minutes. They offered me a full refund after stating "the bouq...

2.7
#1235276
Reply to reviews
I ordered flowers for my son's girlfriend's birthday to be delivered on her birthday, April 7. I ordered them on line on April 6th at 10:30 AM. The first time I tracked the delivery at 3PM on April 7th, it said they were delivered. I spoke to my son at 6, he said...
Read more
1StopCares
1StopCares

I'm very sorry that your son's girlfriends flowers were not able to be enjoyed on her special day. You can bet I would be upset too in your position and I would love to know i...

#1229227
Reply to reviews

Contact 1stop Florists

Mailing Address:
1800 W Fourth Plain Blvd Ste 120B
Vancouver, Washington
United States
Phone:
(800) 713-0326
More
1stop Florists - Dissatisfied customer
At first, I was so happy ordering the arrangement bec of the smiley vase. The process of the ordering went well smoothly and very easy to do. My issue started when I received a phone call saying the vase is not available that they will just replace it with something...
Read more
1StopCares
1StopCares

I am so sorry for the disappointment we caused, first by not having the vase available that you had original chosen but second for promising to add more roses to your arrangem...

#1228621
Reply to reviews